KONITOPOLUOS SERİSİ | TANITIM


(face sayfasından alıntıdır, resme tıkla)

Herkese iyi akşamlar :) 

Size daha önce bahsettiğim gibi, aramızdaki yazarlarımızdan hikayeleri yorumlayacağım ve yorum sonrası hikayeye ulaşmanız için link bıracağım. Böylece isterseniz siz de yazılan hikayeyi okuyabileceksiniz. 

Şimdi gelelim "Sizin Özgün Hikayeleriniz" adlı köşemizin ilk konuğuna.
Kendisi "Betül Çeziker Emri" ve hikayelerini okumaktan zevk aldığım biridir. Sevgili yazarımızın bu serisiyle dördüncü hikayesi olan "Tatlı Bela"da tanıştık. Hikayeyi devamlı okuyanlardandım ve bölüm gelmesi için sabırsızlıkla beklemiştim her seferinde. Daha sonra ise bunun bir seri olduğunu öğrenmiştim. Özellikle Yunanlı kardeşlerin aşkı çeşitli komediler, olaylar ve üzüntüler yaşarak bulmasını ve mutlu sona ulaşma çabalarını anlatıyor. Gelinlerimiz ise çok renkli. Hepsi ayrı bir milletten çünkü. 

Daha fazla bilgiye ben teker teker hikayeleri yorumladığımda ulaşacaksınız. O zamana kadar bunlar size yeter ;) Ayrıca böyle bir uygulama yapmama izin verdiği için yazarımıza da çok teşekkür ediyorum :D İlham perileri bol olsun :)

Benim diyeceklerim bu kadar. Yoruma kadar bekleyin ve sağlıcakla kalın.
Teşekkürler :)

Yorum Gönder