WE ARE MADE of STARDUST by MIMI STRONG | KİTAP VE YAZAR TANITIMI, ÇEKİLİŞ


Herkese kısa bir aradan sonra merhaba :)

Bugünkü konuğumuzun kapağı aslında yukarıdaki afişimize benzerdi ve ben de tura sırf kapak için katılmış olabilirim ^.^ Tabe, yayın öncesi bir süpriz ve yeni bir kapak geldi! =D Aslında bu da hoş hani... de kararsız kaldım işte ;) 

Ayrıca oldukça şaşırtıcı ve güzel bir süprizle kitabını göndererek sevindiren yazarımıza da çok teşekkür ediyorum. Thanks, Mimi! :)

Neyse daha fazla konuşmadan, kapak konusunda kararı size bırakıyorum. Bu arada sonda bulunan çekilişimize katılmayı da unutmayınız:

We Are Made of Stardust by Mimi Strong  
Yayın Tarihi: 28 Haziran 2013
Tür: Yeni Yetişkin Çağdaş Aşk Romanı

Kitap Tanıtımı:

Peaches Monroe, 22 yaşında, şımarık, Beaverdale-Washington'ın küçük kasabasındaki bir kitapçının üst-düzey yöneticisidir.

Bir Cumartesi öğleden sonra, koyu-saçlı yakışıklı bir adam kitapçının içine koşarak geldiğinde, bir nedime elbisesi içinde, sandalye üzerinde tehlikeli biçimde dengeleniyordu. Peaches'ı çarpıp düşürdü ve Peaches onun kaslı kollarında yere indi. Bakışları kitlenir, ve...

Kız onu tanıdı.

Seksi çekici erkek vampir olarak her hafta onu televizyonda izlerdi.

Peaches and Dalton Deangelo, birbirlerine tamamen yanlışlardır. O sadece geçici bir süre için kasabadadır, bağımsız bir film üzerinde çalışıyordur. Kız, uzak durmalıdır. Erkek de uzak durmalıdır.

Ama birbirlerine çekilirler. Dalton ısrar ediyordur çünkü bu aynı yıldız tozundan yapılmaktadır.

Yazar Tanıtım:
Mimi Stong chick-lit, erotik aşk romanı, seksi komedi ve yeni yetişkin çağdaş aşk romanı yazıyordur. Karakterlerinin çoğunda güçlü bir mizah duygusu vardır.

İşte onun söyleyecekleri var:

Her zaman bir çok yanlarım oldu. Bazen savunmasızım ve bazen tek bir şüphe olmaksızın ne istiyorsam peşinden giderim.

En sevdiğim kişi kocam. Eğer gülmekten katılıyorsam ve onun gözlerinin kenarında kırışıklıklar görüyorsam, benim günüm işte o zaman olmuştur. Aslında, çevremdeki herkesi güldürmeyi seviyorum.

Her zaman popo-tekmelekten geri durmayan kadınlar ve onları sevecek kadar akıllı yakışıklı erkekler hakkındaki güçlendirici hikayelerden zevk aldım. Şimdi bu hikayeleri yazıyorum, daha mutlu olamazdım. Umarım siz de onlardan zevk alırsınız!


Soru-Cevap:

1) Seksi ve kusursuz Dalton Deangelo’yu televizyonda bir vampir olarak gerçekte bir aktör canlandırmalı mıdır?

Evet ve hayır. Arkadaşlarım arasında açık ara farkla Ian Somerhalder üzerine düşünülmektedir ve bu hipnotize edilmiş durum büyükler üzerinde ve evli kadınlar üzerinde görülüyordur. Ben şahsen çok eğleniyorum! Onlar onun hakkında konuşurlarken kızarıyorlar.

2) We are Made of Stardust’ı yazmak nereden aklına geldi?

Benim favori romantik filmim Notting Hill’dir ve herhangi birimizin kapıdan yürüyerek giren bir aktörümüz olduğu ile ilgili fantazilerimizin olduğunu düşünüyorum! Bu hikayenin yıllarca kafamın içinde kalacağını düşünüyordum. Bir çok insan bir aktörle bile konuşamadıkalrında çok fazla sinirlenebiliyor, bu yüzden kendine ve daha sonra bir şeylere tutunabilecek kızlara ihtiyacım var. Peaches ile birlikte bu var oldu. Kendisini eğlenceli bir kız olarak görmüyor ama erkekler onun eğlencesi!

3) Kitabı yazman ne kadar sürdü?
 
Bir haftada mükemmel uzunlukta yazabilen hızlı yazarlardan biri olmayı çok isterdim ama ilk taslak kadar uzun bir metini bile tamamlamak ve We are Made of Stardust ile ilgili olması tam olarak 5 hafta sürdü. Daha sonra da hala araştırma ve düzeltme yapmak zorundaydım. Serinin ikinci kitabının daha hızlı yazacağımı düşünüyorum çünkü karakterleri daha iyi biliyor olacağım. Her zaman çok çalışırım bu yüzden okurlarım çok beklemeyecek.

4) Yazı yazarken ne tür müzikler dinliyorsun?
 
Beni yer yüzünde durduran gruplar. Ama, artık değil, çünkü daha yeni taşındık. Ben, Mr.Strong ve bizim iki yakışıklı kediciğimiz, daha sessiz komşularımızla beraberiz. Aslında, We are Made of Stardust taşınma sebebimizdir. Bütün yazılar Beaverdale’de ki eski ve hoş, oldukça küçük kasaba yaşamı taşınmak için beni vahşice çekmiştir. Bu yüzden, kitabın yarısında, bizim dikkatimizi çekti ve yeni bir yer aramaya başladık! Nakleyiciler görünmeden önce, kitabı Amazon’a yaklaşık olarak sekiz saatte yükledim.

5) Peaches Monroe serisi uzun sürecek mi? Aşk üçgeni var mı? Her kitap gibi acımasız bir çekişme ile mi bitecek?
 
Ben asla o kadar uzun, çok kitaplı seriler yazmam. Umuyorum ki okuyucular bana yol gösterecektir. Lütfen incelemelerinizi paylaşın ve kitap hakkında konuşun. Neleri görmek istediğinizi bana söyleyin. Çok, çok büyük planlarım var ama yayınlanana kadar her şeyin üstüne kilit vurdum.

6) Neden kitaplarını kendin yayınlıyorsun?
 
İlk romanım olan Charlie’yi (YA ismim olan Dalya Moon ile yazdığım) yayınlayacak yayınevini bulamayınca, 2011 yılında kendim kitaplarımı çıkarmaya başladım. İşte o zaman, ilk olarak kitap bloggerları ile bağımsız bir topluluğu ve diğer eğlenceli yazarlarının bir grup olarak Kboards’ Writers’ Cafe’de buluştuklarını keşfettim. Stardust benim için Kitap 15 ve çok fazla eğleniyorum. Zaman zaman stresli ve pes ettiğiniz anlarda vardır ama o zamanlarda ne zaman neden malum olduğunu buluyorsun. Sahip olduğum en iyi arkadaşlarım beni havalanmadan tuttuklarını düşünüyorum ve bağımsız topluluğa geri döndürürler.


Çeviriler Kördüğüm Hayaller ve Yorum Durağım'a aittir.
İzinsiz kullanmayınız.
Keyifli okumalar :)

Çekilişimize geçmeden önce Amazon'dan $25'lık hediye için tıktık*

Yorum Gönder