ÖN OKUMA PARTİSİ | SEVECEK BİRİ by ADDISON MOORE | ÖN OKUMA ve ÇEKİLİŞ


Bir zamanlar buralarda bir blogger vardı, sonra uzaya yaşamaya gidince her şeyi unuttu... Sınavlarım başladıktan sonra neredeyse hayatla ilişkim kesildi. Ve uzun bir süredir hiç bir şekilde görüşemiyoruz ve hala devam ediyorlar ne yazık ki T.T Ama ne olursa olsun bu etkinlik kaçmaz dedim ve bir kaçamak yaparak çok sevdiğim dört blogger arkadaşımla birlikte etkinliğe katıldım. :)

Bu etkinlikten kısaca bahsetmem gerekirse, biz 5 blogger bu ay içerisinde sizler için Aspendos Yayınevi'nden çıkacak 3 kitabı size kısa ön okumalarla tanıtmaya ve çekilişle hediye etmeye karar verdik! :D Bugün Ön Okuma Parti'mizin Sevecek Biri kitabının son okuma parçasını ben yayınlıyorum. Ama merak etmeyin size vereceğim etkinlik takvimi sayesinde daha önceki ön okuma parçalarını da okuyabileceksiniz. Tekrar hatırlatıyorum ben kitabımızın son durağıyım, o nedenle diğer ön okumaları okumayı unutmayın sırasıyla ;) Ve son olarak... sonda bulunan rafflecopter yardımıyla çekilişimize katılmayı da unutmayınız :)

Öyleyse ilk önce takvimizle başlayalım:


Etkinlik Takvimi

Secevek Biri by Addison Moore | 15 – 19 Ocak  

1.Gün: Tuğçe'nin Kitaplığı
2.Gün: Anime ve Kitap Sever
3.Gün: Yorum Durağım
4. Gün: Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
5.Gün: Kördüğüm Hayaller

Sessiz İntikam by Laura Landon | 16 – 20 Ocak

1.Gün: Tuğçe'nin Kitaplığı
2.Gün: Anime ve Kitap Sever
3.Gün: Yorum Durağım
4.Gün: Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
5.Gün: Kördüğüm Hayaller

Mabet by Sara Fine  | 17 – 21 Ocak

1.Gün: Tuğçe'nin Kitaplığı
2.Gün: Anime ve Kitap Sever
3.Gün: Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
4. Gün: Yorum Durağım
5.Gün: Kördüğüm Hayaller



Sıra ön okumamıza geldi öyleyse :) Herkese keyifli okumalar ve en sonda bulunan çekilişimize de katılmayı unutmayınız ;)

Kitap Tanıtımı

 Aşka inanmayan iki kişi hayal edebileceklerinin ötesinde mükemmel bir ilişkiyle delicesine âşık olursa ne olur? Tren enkazı. Yirmi yaşındaki Kendall Jordan, ülkenin bir ucundan Garrison Üniversitesine nakil olduğunda, aradığı son şey, tek gecelik bir ilişkidir. Maalesef muhteşem Cruise Elton’ın istediği de tam budur.

Kendall, aşkın uzun sürmeyen bir yanılsama olduğunu fark edeli çok olmuştur ve Cruise da onunla hemfikirdir. Ancak yine de içten içe Cruise’u yalnızca kendisi için isteyince Kendall, ‘avcıyı avlamak’ için rastgele bir plana kalkışır ve Garrison Üniversitesinin zamparası Cruise’dan, ona kendisinin dişi versiyonu olmasını öğretmesini ister.

Gerçek duygular ortaya çıkmaya başlayınca, başladıkları oyun karmaşık bir hâl alır. Birbirlerinde sevecek birini keşfetmeye başlamalarıyla, Kendall’la Cruise, kendilerini aşk adına bildikleri her şeyi sorgularken bulurlar.


Sanırım seçeneklerimin başında Jackie Teyze vardı. Gerçek teyzem değildi ve henüz onu görmüşlüğüm ya da onunla konuşmuşluğum yoktu. Tek bildiğim annemin yıllar sonra da irtibatını kesmediği, birlikte büyüdüğü en iyi arkadaşı olduğuydu. İkisi de Garrison’a gitmişti ve şimdi onun güvenilmez velediyle birlikte onların ayak izlerini takip ediyorduk. Sanırım Pennington’dan annesinin numarasını koparabilirdim. Eminin, benim parklardaki banklarda ya da erkek öğrencilerin kusmuk dolu odalarında kalacak yer aramamı istemezdi. Gerçi yaşlılarla yaşamaya çok da hevesli değildim. Mayıs’ta kabul mektubumu aldığımdan beri üniversitelilere özgü deneyimleri yaşayabilmenin hayalini kuruyordum. Zaten kışa kadar beklemek zorunda kalmak yeterince kötüydü. 

Lauren ve Ally’yi görebilme umuduyla odaya bakındım. Mutlaka bu akşam ve belki de önümüzdeki üç hafta kalabileceğim bir kanepeleri vardı, gerçi bu durumda önümüzdeki üç güne de razıydım. Hızla odayı arşınlamaya başladım. Lauren’ı girişte kıkırdarken gördüğümde dışarı çıkmak üzereydiler.

“Bekleyin!” Kapıya yönelmeden önce bavuluma doğru koşturdum ama bu insan labirenti arasında yolumu doğrultmak kocaman kayaları hareket ettirmek gibiydi.
Verandaya çıktığımda gecenin yasemin kokularıyla beraber serin çiğ beni vaftiz etti. Valizim yerden sekip bana arkadan çarparak ayak bileğimde temiz bir kesik oluşturdu.
“Pennington!” Her nasılsa onun adını küfür gibi haykırmak durumu birazcık daha katlanılır kılıyordu.

Başımı kaldırdığımda Ally’nin yolcu koltuğunda oturduğu siyah bir Jeep’in uzaklaşmakta olduğunu gördüm.

“Harika.” Derin bir nefes vererek, sanki gerçekten gidecek bir yerim varmış gibi basamakların geri kalanını sert adımlarla indim. Uzakta bir yerde baykuşun biri tüyler ürperten bir çığlık koyuverdi. Rüzgâr ayak bileğimdeki yarayı buz gibi diliyle yalayınca titredim. Daha önce hiç böyle, yabancı bir kasabada gidecek yerim olmadan, yalnız kalmamıştım. Âdeta kendimi çelik bir kapanın üzerine bırakmıştım ve zalim dünya hain kollarını etrafıma doluyordu.
Sol tarafımda bir çift kenetlenmişçesine sarılırken kahkaha atıyordu. Birbirlerinden ayrılana kadar çiftin Cruise ile diz üstü çizmeleri ve mini eteğiyle toplumun ahlak kurallarını gereğinden fazla ihlal eden uzun boylu bir kızıl olduğunu fark etmemiştim.
Cruise bakışlarımı yakaladı ve aşağı valizime doğru bakmadan önce birkaç saniye öylece kaldı. Onu gördüğümde midem patlayacakmış gibi yanmaya başlamıştı. Cruise’un kızın kulağına bir şeyler fısıldaması sanki otobüs durağında görünmez aracımı bekliyormuşçasına başka tarafa dönmeme sebep oldu ki öyle bir araç yoktu. Garrison’da, Alpha Sigma Phi’de sıkışıp kalmıştım. Yarın Noel’di ama ben evsiz ve aç kalmıştım. Ayaklarım berbat vaziyetteydi ve kanıyordu.
“Hey, Kenny.” Yanımda bitiverdiğinde Cruise kibirli bir gülümsemeyle ışıldadı.
Başımı çevirdiğimde diz üstü çizmeli kızın partiye geri dönmekte olduğunu gördüm.
Cruise’un gece yarısına bu kadar yakınken topu dışarı attığı düşüncesi gülümsememe sebep oldu.
“Onunla sayı turuna çıkacağını düşünmüştüm,” dedim.
“Çıkacaktım.” Yüzünde çarpık bir sırıtışla valizimi aldı. “Ama seninle bir şeyler yemeyi tercih ederim.”
*****

Ön okumamızdan sonra şimdi de sıra çekilişimizde! Öncelikle herkese bol şanslar ve bizi takip etmeye devam edin... ;)
a Rafflecopter giveaway

Yorum Gönder