ŞEYTAN ve ŞAİR by JOHN UNDERWOOD | ÇEKİLİŞ SONUCU


Geçikme için üzgünüm cidden. Ama valla suç ben de değil. Hepsi "Küçük Kız"ın suçu. Ne olduysa hep onun yüzünden oldu! :D Elime "Tatlı Bela by Jamie McGuire" kitabını bir verdi... Dün tüm gün onun etkisinde olunca haliyle bir iş yapmadım XD

Öncelikle kendisini tebrik ediyorum. Umarım keyifle okursun kitabını. Ve benimle " kordugumhayaller@hotmail.com " mail adresinden irtibata geç canım kitabı göndermem için :) Neyse sözü uzatmadan kazananımızı açıklamayayım ben ;)

Şeytan ve Şair kitabının kazananı: Burcu Tırt

Canım bir kez daha tebrikler :D Ve benimle 2 gün içerisinde irtibata geç. Eğer en geç Cuma günü irtibata geçmemiş olursan hakkın geçersiz olacak ve Cumartesi yeni bir kazanan belirleyeceğim ;)

Ve kazamayan arkadaşlar da merak etmesin sakın! Yakında hem blogtur olarak hem de kişisel olarak çekilişler devam edecek. Takipte kalın yani ;)

Veee... Tatlı Bela'nın yorumu
bugün yarın gelecek. Sakın bir yere ayrılmayın :)


*Kazanan arkadaşımızda kitap varmış. Bu yüzden hakkını devretti. Ben de çekilişi tekrarladım. Yayını da tekrar düzenledim. Arkadaşımıza duyarlılığı sebebiyle teşekkür ederim :) [25.04.2013]

Yorum Gönder