CUMARTESİ İLK 10: Arkadaş Olunacak Karakterler


Her Cumartesi yapılan ve sevgili Sihirli Kitap'ın başlatmış olduğu etkinliğe hoş geldiniz! :)

Etkinliğimizin asıl adı Cumartesi İlk 10 ve bu haftaki konumuz ise "Arkadaş Olunacak Karakterler" Dün etkinlik hakkında biraz bilgi vermişti, daha doğrusu bulanık bir görüntü göstermişti ve ne olduğunu söylememişti -.- Neyse ki beklemediğime değdi de kızmıyorum ona :D

Ben etkinliğimizi yapaken oldukça eğlendim ve zevk aldım. Umarım siz de keyif alırsınız. Ve unutmayın, etkinliği sadece blogunuzda değil istediğiniz sosyal medyada yapabilirsiniz. Yaptıktan sonra buraya tıklayarak... en sondaki formu doldurmayı da unutma ;)

Öyleyse başlayalım. Karşınızda benim arkadaş olmak istediğim 10 kitap karakteri:

1. Percy Jackson - Olimposlular Serisi by Rick Riordan

Şapşal, bazen...tamam çoğu zaman kalın kafalı ve sürekli çileden çıkarabiliyor ama bir arkadaş olarak harika biri bence! Ne olursa olsun vazgeçmiyor ve her türlü maceraya her zaman hazır biri :)

2. Güç İkizleri - Study Serisi by Maria V. Snyder

Ahhh, bu ikiliye yani Janco ve Ari ikilisine sonuna dek bayılıyorum *.* Ne olursa olsun dibine kadar arkadaşlardan. Ve her zaman arkanı kollayıp sana bunu yapmasını öğretecek cinsten de sadıklar. Böyle arkadaşların değeri de ayrı oluyor haliyle ;)

 3. Sherlock Holmes - by Sir Arthur Conan Doyle

Hep Watson'ı kıskanmış ve onun yerinde olmak istemişimdir. Çünkü Sherlock gibi biriyle bir sürü vakayı çözmenin ve eğlenmenin keyfi kesinlikle ayrıdır. Bir de kitapları ne kadar sevdiğini unutmamalı. Seviyorum bu çılgını ya :D

4. Sieh - Miras Üçlemesi by N. K. Jemisin

Bu çocuk Tanrı her daim umutlu ve ne olursa olsun bir şekilde gülmeyi başaranlardan. Ayrıca her duruma uyum da sağlayabiliyor. Onun gibi bir arkadaşla hem normal bir şekilde konuşabilir hem de bazen çocuklaşıp içimizdeki o ruhu koruyabiliriz :)

5. Caleb - Melez Sözleşmeleri by Jennifer L. Armentrout

Sizinle ve sizin için ölüme bile yürüyebilecek bir karakter. Üstelik öldükten sonra bile sizi gözetmeye devam ediyor ;)

6. Irısh -Ayın Kızkardeşleri by Yasmine Galenorn

Kızlarımızın yanındaki bu Finli cinin belki çok sırrı var ve hakkında neredeyse bilgimiz sıfır. Ama her daim kızlarımızın yanında olması, onları tüm tehlikelerde korkusuzca desteklemesi ve yeri geldiğinde yanlış yapmalarını engellemek için orada olmasıyla kesinlikle bulunmaz bir arkadaş kendisi. Üstelik çok bilgili ve harika yemekler yapıyor! :D

7. Jason - Anita Blake by Laurell K. Hamilton

Yüzüne karşı, acımasızlık bile olsa her daim doğruları söyleyebilen bir arkadaş. Üstelik zor zamanlarda elinden geldiğince destek olmayı da eksik etmez, bunu yaparken kendi sürü liderine bile çıkmayı göze alır. Diğer yandan çok kafa biridir. Onu hep sevdim ve okudukça hep daha da seviyorum. Bazen boğsa da hayat işte... :)

8. Neville Longbottom - Harry Potter by J. K. Rowling

Sakar, korkak ve çok da zeki olmayabilir ama gerektiğinde sana karşı çıkan ve en umutsuz olduğun anlarda bile komik bir şekilde umudunu kaybetmeyen biri. Kitapta gelişimini ve yaşadıklarını okurken, böyle bir arkadaşım olmasını istedim. Çünkü bana en kötü halden bile iyi şeyler çıkabileceğini gösterirdi. Böylece asla pes etmemeyi öğrenirdim :)

9. Mencheres - Gece Avcısı by Jeaniene Frost

Bu kadar ciddi durduğuna bakmayın. Bir ara geleceği görmesi kesildi diye ne hallere düşmedi ki! Neyse, onu seviyorum çünkü bana akıl verse de ya da bilgeçlik taslasa da biliyorum ki hata yaptığımda onu düzeltmek için yanımda olacaktır. Dediğim gibi bu kadar ciddi durduğuna bakmayın, otoritesi söz konusu olmasa o da çok kafa ve komik biridir ;)

10. Samwise Gamgee - Yüzüklerin Efendisi by J. R. R. Tolkien

Hem seni tüm yol boyunca ve delirdiğinde çekecek bir de kovup aşağıladığında sırf senin için dönecek O.O İşte böyle arkadaşlar her zaman bulunmaz. Sam de bence o nadir arkadaşlardan biri :)

Haydi durma!
Sen de katıl :D

Yorum Gönder